poniedziałek, 11 marca 2013

Skrytykuje Cie dziś bo masz nie modnie pomalowane paznokcie...

Kolejny szalony poniedziałek!
Ja w przeciwieństwie do większości ludzi bardzo lubię poniedziałki, cokolwiek się nie stanie zawsze można powiedzieć "Jak ja nienawidzę poniedziałków" .... (i zwalić swoją nieudolność na dzień tygodnia)
Najgorsze jest to, że ciągłe wmawianie sobie, że poniedziałek jest najgorszym dniem spowodowało, że rzeczywiście tak się zaczyna dziać! Tak silnie sobie to wmawiamy, że zaczynamy w to wierzyć! Chociaż to kompletna bzdura! Wszystko zależy od naszego nastawienia więc od dziś absolutnie zapominamy o zasadzie "felernego poniedziałku"

Ale nie o tym chciałam pisać!

Złapałam się w weekend na tym, że zaczęłam znowu krytykować... Ale jak tu nie krytykować skoro wokół nas wciąż ktoś kogoś ocenia. Te wszystkie programy telewizyjne gdzie trój-osobowe jury wypowiada się na temat kogoś stylu, umiejętności i intelektu... Co to w ogóle za moda? Dlaczego ja nie mogę malować sobie paznokci na 7 kolorów każdego inaczej? Bo to jest nie modne? Bo ktoś mnie oceni? Bo to jest kicz? Bo ktoś tak powiedział w telewizji? Nie dajmy się!
No właśnie! Jeśli mamy ochotę się wyrażać w oryginalny (potocznie mówiąc dziwny) sposób róbmy to!
Bądźmy sobą w każdej chwili! Uważajmy jedynie aby nie zranić otoczenia. Jeśli nikogo to nie dotyka to żyjmy tak aby każdy poniedziałek był najradośniejszy!
Pokochajmy siebie i to co robimy! Pozwólmy aby nasze otoczenie tez się nie krępowało w naszym towarzystwie! Nie krytykujmy!

Podsumowując :
Wprowadzamy zasadę nr 4: Staraj się nie krytykować!!

albo inaczej!
Zasada 4: Nie krytykuj!

Od dziś pozwólmy decydować każdemu o swoim własnym życiu!





2 komentarze:

  1. Monia ja nie narzekam ja tylko informuje otoczenie ze nie spełnia moich oczekiwań :D
    kkkkkkkkkkkkkkkefdcfecke Borys i Mika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a gdyby tak zamienić kierunek oczekiwań...? :)

      Usuń