poniedziałek, 3 czerwca 2013

Spóźniona nieusprawiedliwiona!

Hej wszyscy Uśmiechnięci!


Wczoraj miałam do Was napisać, ale naprawdę nie miałam czasu! I czuję potrzebe wytłumaczenia się Wam! Cały wczorajszy dzień zastanawiałam się czy uda mi się usiąść przed komputerem i o kim napisać w niedzielnym poście. I może trochę spóźniony wpis ale myślę, że jesteście w stanie mi wybaczyć :) 

Na początku chciałabym podzielić się z Wami skąd bierze się u mnie to zaparte dążenie do celu! Znalazłam autorytet, człowieka, który zaczynał jak każdy, jako prosty robotnik...

Człowiek ten rzucił szkołę i spędził kilka lat jako robotnik. Dostał pracę na parowcu tramp i podróżował po całym świecie przez osiem lat, by w końcu odwiedzić ponad osiemdziesiąt krajów na pięciu kontynentach. W tym czasie nauczył się czterech języków i jak sam wspomina w pewnym momencie uświadomił sobie, że wszystko co w życiu osiągnie, zależy wyłącznie od niego samego. Ta myśl zmieniła jego całe życie. Ponieważ nie mógł już znaleźć pracy jako robotnik, zajął się sprzedażą. Zdecydował się pytać innych sprzedawców, którzy osiągali sukcesy o to jak to robią, a następnie ich naśladował. Pod koniec pierwszego roku osiągnął status top sprzedawcy. Po drugim roku został mianowany wiceprezesem, odpowiedzialnym za 95 osób. W tym czasie miał zaledwie 25 lat... 

Dziś człowiek ten jest zaliczany do najlepszych mówców (wykładowców) zawodowych na świecie. Każdego roku przemawia do ponad ćwierć miliona ludzi w całych Stanach Zjednoczonych, Europie, Azji i Australii. W Polsce też jest znany i gorąco polecam do zapoznania się z jego wszystkimi książkami. Do mnie przemówił i powiem szczerze, że nawet dzięki niemu zmieniłam swoje podejście do życia! 

"Wszystko co w życiu osiągniesz, zależy wyłącznie od Ciebie"

O kim mowa? Brian Tracy! 

Mam nadzieję, że Pan Brian się nie pogniewa! Zachęcam do lektury! Jak ktoś chce więcej szczegółów i tytułów piszcie : jak.kochac.zycie@gmail.com lub dociekajcie na facebooku https://www.facebook.com/pages/Pozytywna-Staszka/107877372657743?ref=hl

pozdrawiam

Staszka- Straszka :)

ps. mam do rozdania dwie wejściówki do teatru w Gdyni, może ma ktoś chęć?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz