wtorek, 22 października 2013

Historia o tym jak nie dostałam mandatu...

Przygoda dnia:


9:20 trasa na Żuławach z punktu A do B ok 10 km, 72km/h. Jadę. Zaraz za białym znakiem z domkami zwalniam bo macha mi z uśmiechem na twarzy miły Pan. Pan w znanej wszystkim czapce i niebieskim wdzianku...

Ach.... i co dalej? Oczywiście, tłumaczenie, że pierwszy raz tak szybko jechałam, że w sumie się śpieszyłam, proszenie tylko o upomnienie itp. itd. 

A on? Nic! -Dokumenty poroszę... mandat 100zł i 4 punky - powiedział tylko

O rany! Mógłby odpuścić! Łzy w oczach! Gniew na twarzy! Z nienawiścią w sercu daje mu dokumenty. Prosi o pozostanie w aucie... Pozostaje i czekam... W między czasie wysyłam 3 smsy, że nienawidze policji, że dostałam mandat i przez łzy zaciskam zęby żeby zaraz nie wybuchnąć ze złości.

Nienawiść! To czułam przez całe 10 minut. Wściekałam się, że tak długo wypisują mi ten mandat. Już spóźniona nawet nie wymyślałam wymówek, bo po co? 

"Proszę Pani czy może Pani wyjść do nas?" Powiedział z uśmiechem na twarzy Pan w niebieskim mundurze. Oddał dokumenty i pouczył, że czasami warto się spóźnić i bezpiecznie dotrzeć na miejsce, że mgła, słaba widoczność itp. I zgadnijcie co? Oddał dowód, oddał prawo jazdy, powiedział miłego dnia i nie dał mandatu! 

Odjechałam z dziwnym uczuciem, nie byłam szczęsliwa. Nie uśmiechałam się. Zrobiło mi się tak starsznie głupio, że skreśliłam od razu tego policjanta. Wstyd mi właściwie było, że siedzac 10 minut w samochodzie wykreowałam w sobie uczucie nienawiści do obcej mi osoby. A przeciez to moja wina, ja za szybko jechałam, należał mi się mandat.... 


No właśnie jak czesto zaczynamy czuć złość a nawet nienawiść kiedy coś nie idzie po naszej myśli? 
Za dużo w nas roszczeń, złości i krytyki w stosunku do innych ludzi! Zamiast realnie spojrzeć na sytuację fantazjujemy, że wszysto co nam się przytrafia to wina otoczenia (No może ja tak mam, zaczynam fantazjować że Wy też :) 

Bierzmy odpowiedzialność za to co się dzieje w koło nas. 

Nie szukajmy winy w otoczeniu tylko bierzmy się do roboty! Nie od jutra! Od dziś! 
Usiądź, weź kartkę, ołówek, napisz co chcesz zmienić w Twoim życiu i nie szukaj winnych sytuacji  w jakiej się znajdujesz tylko sposobu na wyjście z tarapatów! Zacznij rozwiązywać swoje problemy, nie musisz się śpieszyć!  Sam zobaczysz jak wszystko zaczyna się układać!!!

WSZYSTKO ZALEŻY OD CIEBIE!!!!!
no może nie wszystko :P   sam zobacz: http://demotywatory.pl/1501451/


dobrej nocy!

Staszka





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz