sobota, 2 marca 2013

Obudziło mnie słońce!

Kolejny dzień zaczął się niezwykle...
Czas najwyższy napisać kilka słów o sobie i o intencji Bloga. 

Ja jestem zwykła szarą dziewczyną (no może ze względu na wiek określę się kobietą). Pochodzę z małej miejscowości i choć wszyscy mówili, że jestem pewna siebie, pewności siebie nabrałam dopiero kilka miesięcy temu. Chcę Wam opowiedzieć jak do tego doszło! Chcę się podzielić swoja pewnością i udowodnić, że każdy z Was może być pewny siebie nawet jeśli rodzice i otoczenie mu wmawia, że jest "szarą myszką"
Chce Wam napisać o kilku złotych zasadach, które stosuje i od kiedy zaczęłam je stosować wszystko się zmieniło! :) Bo odkąd jestem sobą jestem szczęśliwa :) ot tak !!!!

Nawet nie wiedziałam, że to takie proste!
Kto che poznać siebie? Kto chce zaakceptować swoje słabości? Kto chce być szczęśliwy i wolny?
Każdy człowiek ma w sobie to "coś" co sprawia, że jest wyjątkowym. Pogódźmy się z tą myślą.

Zaczynamy od początku :) 
Zasada1. 
Zacznijmy od dziś

Zapraszam do odwiedzania mojego bloga! Od dziś do końca świata! Podzielcie się tu swoją osobowością! Każdy zasługuje na swoje 5 min! Zacznijmy TERAZ!


POZDRAWIAM
Staszka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz