czwartek, 14 marca 2013

Zacznę od jutra

Początki są zawsze trudne, zastanawiałam się tysiąc razy jak zacząć dążenie do swojego celu, kiedy rozpocząć działania zbliżające mnie do mety... 
Często słyszę: od jutra nie piję, od jutra nie palę, od jutra nie jem słodyczy, od jutra zaczynam szukać pracy, od jutra zmieniam podejście do życia, od jutra zaczynam ćwiczyć etc. Można wymieniać w nieskończoność! Sama zresztą to sobie bardzo często powtarzałam. A Wy? Co zaczniecie robić od jutra? 

Weźcie czystą kartkę, podzielcie ja na 4 części, na każdej z nich napiszcie jakieś swoje marzenie, cel. Powinny znaleźć się 4 różne marzenia! Nie muszą być to wysokie cele! Napiszcie to co dziś spowodowałoby uśmiech na Waszej twarzy. Teraz wszystkie kartki złóżcie i wylosujcie tylko jedną, pozostałe trzy odłóżcie. Tu ważne! To ma być uczciwe losowanie! :)

I zacznijcie od dziś! :)
Jak? Przecież jest późny wieczór? Nie jestem gotowa? Może od jutra? 
NIE!!!!! Zaczynamy od dziś. 

Wypiszcie sobie TERAZ co musielibyście zrobić aby ten cel osiągnąć! TERAZ!!! Czekam i nie oszukujcie!


Nie macie pomysłu? To TERAZ zacznijcie szukać choćby w internecie, znajdźcie fora, ludzi którzy maja podobne cele. Pozwólcie im otworzyć Wam umysł! Poczytajcie o tym czy ktokolwiek kiedyś dotarł do takiego samego celu, znajdźcie odpowiedz w jaki sposób. Jedno jest pewne ten ktoś ZACZĄŁ OD TERAZ! Nie czekał ani chwili! Wiedział, że będzie szczęśliwy jak dotrze do celu! Myślał wciąż o nim! Działał w każdej wolnej chwili! Nie tracił czasu! Po prostu zrobił pierwszy krok! I zrobił go od razu! A dziś nie patrząc na innych jest po prostu szczęśliwy bo robi to co kocha! 

To co? Chcecie podzielić się swoimi celami? Bardzo jestem ciekawa co wylosowaliście? 
Podzielcie się myślami! Może na blogu znajdziecie odpowiedz? Ja mam 102 pomysły i z chęcią z Wami poszukam celów pobocznych! Czekam na Wasze komentarze bądź listy. jak.kochac.zycie@gmail.com

Ja od dziś pozbywam się tkanki tłuszczowej z brzucha :) a jak? znalazłam na youtube.com kilka domowych filmików z aerobami :) od dziś 30 min domowego wysiłku codziennie! Właśnie się zmierzyłam i zaczynam działać! Działacie ze mną? :)
 Do szybkiego napisania! 

pozdrawiam 
Staszka :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz